mandag den 23. januar 2012


Aftenen står på læsning af den bedste slags. Imens jeg har været fraværende nogle dage i Borgerservice, så har nogle af  mine kollegaer været søde at tænke på mig, da der er blevet ryddet op i de gamle bøger på hylderne i biblioteket, som vi deler lokaler med. Den øverste fra 1978 læste min mor også, da hun ventede min bror og jeg..Den nederste bog er en julegave fra min mor og far, som jeg allerede har gjort et godt indhug i.. Og hvad er så bedre end varm kakao med flødeskum på sådan en kold mandag aften? 

MetteSofie

4 kommentarer:

  1. Hej søde... Håber alt går godt, glæder mig til vi ses knus

    SvarSlet
  2. Dejligt at du er glad for bogen og skønt at ha sådan nogle søde kolleger:-)knus

    SvarSlet
  3. Louise: Jo tak.. Tiden flyver bare derud af. Håber også at I har det godt. Vi glæder os til lørdag :)

    Prikker i luften: Ja mor, det er dejligt.. Er allerede godt igennem bogen ;)

    SvarSlet
  4. Jeg nød også at læse bøger om graviditet da jeg var gravid...

    SvarSlet