tirsdag den 24. april 2012


De sidste babyforberedelser er gjort, vi mangler kun at få samlet vuggen. Søndag fik vi en familievugge hjem, som har været brugt i Thomas familie i mange år. En fin gammel kurvevugge med broderie anglaise og træstel. Jeg synes det er sjovt at bruge ting til vores barn, som vi selv har brugt og haft på. Dåbskjolen, som vi skal bruge til vores kommende barns barnedåb er en der er gået igen de sidste 30 år i vores familie og vi har alle fået broderet navn i den med lyserød og lyseblå tråd. Jeg er spændt på, hvilken farve tråd vi skal finde frem denne gang. Indtil da holder vi os til det helt neutrale.. Og det er der altså også noget lækkert over. Farver kan der tids nok komme på, ikke?!

MetteSofie

6 kommentarer:

  1. Ja det bliver så spænde, hmm jeg tror det bliver en pige...smil rigtig hyggelig med dåbskjolen vi har også en dåbskjole der går igen, min oldemor har hæklet den og min bror var den første i den, og ja siden har alle os fætter og kusiner været i den...ha en dejlig dag. knus og hils

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det ved jeg at du hele tiden har gættet på - Bliver sjovt at se om du får ret :) Håber også du har haft en dejlig dag!

      Slet
  2. Uh så fine ting. Ja neutralt kan være rigtig fint, men må indrømme at jeg er begyndt at hige efter at få farver på, men har forbliver det også neutralt frem til termin sidst i juni.

    SvarSlet
    Svar
    1. De første par måneder, synes jeg godt at babyer må være klædt i blide sarte farver.. Men så trænger man nok også til lidt flere farver, som du skriver. Held og lykke med fødslen - Der er jo heller ikke længe til så :)

      Slet
  3. Ja det bliver spændende for Jer hvilken farve der skal pynte på kjolen! :)
    Jeg synes også det er fantastisk med genbrug fra da man selv var lille! Der er mange minder der bliver vækket til live når man selv bliver forældre

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er der nemlig.. Historierne bliver fortalt igen, ting bliver fundet frem fra gemmerne og så er det bare rigtig sjovt, hvis man kan se de gamle ting på fotografier, fra man selv var lille.

      Slet