mandag den 2. april 2012


Fredag fyldte jeg 27 og weekenden har derfor stået i fødselsdagens tegn.
21mennesker var inviteret til stort brunch-gilde igår og det var en fantastisk dejlig dag med familie og venner. Det har krævet lidt forberedelser i weekenden og som gravid i 34 +4 uge, så kan det efterhånden mærkes, når man er igang længere tid ad gangen. - men med lidt hjælp fra forældre, så er weekenden forløbet som planlagt. Jeg har fået så mange fine gaver og blomster, så her er bare et udsnit af dem. Jeg har i år ønsket mig lidt nyt til hjemmet og det er en ren fornøjelse at gå og sætte mine nye lækre ting på plads, imens solen står ind af vinduerne. Jeg håber også at solen skinner hos Jer.

Ha en dejlig mandag derude.

MetteSofie

8 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødselsdagen!
    Sikke fine gaver du har fået :o)

    SvarSlet
  2. Også et tillykke herfra... Lækre ting - det æble måtte jeg også bare eje da det stod foran mig i NY :) Skønt minde det har for mig.

    SvarSlet
  3. HURRA!!! stort tillykke og lækker stil du har :)

    SvarSlet
  4. Endnu engang stort tillykke med i fredags, sikke nogle fine gaver du har fået. Glæder mig til vi snart ses. Og bare sig til hvis i skal have hjælp med at bærre derinde;-) knus og hils

    SvarSlet
  5. Tillykke med dagen. Det ser ud som om du har haft en skøn weekend.

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med fødselsdagen herfra!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen
    Sikke en masse dejlige ting du har fået i gave.

    SvarSlet
  8. Tusind tak for jeres søde lykønskninger - Jeg havde en rigtig dejlig dag - Og fik en masse skønne gaver, som i kan se. Det kunne ikke have været bedre, hvis i spørger mig :) Kh. MetteSofie

    SvarSlet